tiistai 6. tammikuuta 2009

Pieni pala Tiinasta!


Kuva 30-vuoden takaa, huomatkaa ihanat "Pirre" housut!
Tälläsen haasteen sain Riitulilta ja Piialta!


.

1. Link to the person who tagged you.

2. Post the rules on your blog.

3. Write six random things about yourself.

4. Tag six people at the end of your post and link to them.

5. Let each person know they've been tagged and leave a comment on their blog.

6. Let the tagger know when your entry is up.

.

Mitäs tähän voi sitten itsestään kertoa... kuusia asiaa! Nyt koitan olla jaarittelematta, lyhyesti ja ytimekkäästi!


1.Minulle kaikkein tärkein ja rakkain asia on perheeni! Lapseni, puolisoni, vanhempani ja siskoni. Sekä meidän pieni Zorro koira. Kaikki muu tulee tämän jälkeen.

*

2. Asun omassa kerrostalo kolmiossa, ainainen tilanpuute! Vai onko ongelma minun tavaran haaliminen?! Haluaisin asua maalla , pienessä maalaistalossa piharakennuksineen. Aittaan haluaisin KorttipuotiTiinan, missä saisin häärätä kaikkea kivaa ja palvella ihania asiakkaitani! Siellä olisi kesällä myös kotieläin piha. Sekä mahdollinen maatila majoitus, matkailijoille... Menikö tämä taas haaveilun puolelle!!!

*

3. Olen "maalaistyttö" kaupungin vilinän keskellä! Maalaisromantikko!

*

4. Olen koulutukseltani Perushoitaja sekä Mallipukineidenvalmistaja/Pukuompelija. Työhistoriastani vähän: Olen aloittanut työurani 13-vuotiaana maataloustyöntekijänä kartanossa, missä olen viettänyt ihana lapsuuteni ja hurjan nuoruuteni. Olen ollut korjaamotyöntekijä (Puolustusvoimilla),nahkatakkien ompelija, grillimyyjä, kaupan kassa, baarimikko ja tiskijukka. Kukkakaupan myyjä/lomittaja,akvaariokaupan myyjä, Oriflame piiriedustaja, Tupperware ja Partylite esittelijä. Pitäaikaisin työni on ollut Perushoitajana, eri paikoissa. Saattohoitajana, dementiahoitajana, tähystys avustajana. Hoitajan ammattiura on takana sairauksieni vuoksi, valitettavasti. Nyt olen asiakaspalvelussa lääkärikeskus Mehiläisessä.

*

5.Vapaa ajastani suurin osa menee bloggailuun, kokkaailuun, shoppailuun ja korttin tekoon. Uusimpana "villityksenä" tuo naamakirja eli Facebook. Luen tositarinoita, ammattikirjallisuutta (lääketieteen kirjat)sekä korttilehtiä ja askartelu kirjoja. Kuuntelen hyvää musiikkia mm.Celine Dion, Tomi Metsäketo ja Abba. Kotoamme töytyy Kääpiöpinseri Zorro, joka aloittaa näyttely uransa keväällä sekä reilu 140 litrainen akvaario.

*

6.Olen toisinaan äkkipikainen, nättinokkainen ja suorasanainen! Pitkää pinna löytyy, mutta rajansa kaikella!!! Olen myös empaattinen, rehti ja rehellinen sekä luotettava!

*

Tässä pieni pala minusta!


Ja annan tämän haasteen: Aijalle, Anne-Marielle, Maissille, Maijulle, Sirpaliinalle ja Tarulle! Haluaisin myös monelle muulle antaa tämän ja oppia tuntemaan teitä!


3 kommenttia:

  1. Ihana oli lukea hieman enemmän sinusta :) Kiitos siis kun otit haasteen vastaan :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos haasteesta, sain siihen jo vastattua.

    VastaaPoista